Over ons

Jack van Ansem - De Administratie Valkenswaard

Meer tijd voor persoonlijke aandacht

"Automatisering is in deze maatschappij niet meer weg te denken. Steeds verder en sneller willen we. In veel processen is de mens zelfs al de vertragende factor. Simpelweg omdat we niet meer tegen automatisering op kunnen werken. En waarom zouden we ook? We hebben het niet voor niets in het leven geroepen. Gebruik het, bouw het uit. Maak er tijd mee vrij om datgene te kunnen geven waar een vertrouwelijke, zakelijke relatie altijd om zal blijven draaien: persoonlijke aandacht. Van mens tot mens!"

Jack van Ansem

Uurtje factuurtje?
Niet bij ons!

Facturatie op basis van tijd vinden wij een achterhaalde methode. Kantoren die het principe van uurtje factuurtje hanteren, worden beloond voor hun inefficiëntie. Hoe langzamer zij immers werken, hoe meer ze verdienen. Dat vinden wij niet netjes en werken daarom op basis van een vooraf afgesproken prijs. Als wij efficiënt werken, ontstaat een win-win situatie. Maar als wij inefficiënt zijn, is dit voor onze rekening en wint alleen de klant.
Dat is wel zo eerlijk.

Historie van De Administratie

Na jarenlang is loondienst te zijn geweest bij onder meer BDO en Deloitte, startte Jack in 2002 samen met twee compagnons met De Administratie. Onder andere met vestigingen in Vianen en Amsterdam. Vanwege het uit elkaar groeien van de bedrijfsmatige visie begon hij in 2010 De Administratie Valkenswaard, destijds met twee personeelsleden in een klein pand aan de Peperstraat. Inmiddels is het kantoor uitgegroeid tot een begrip in Valkenswaard betreffende financiële dienstverlening, sinds 2014 vanuit een karakteristiek onderkomen aan de Leenderweg. Mede dankzij de overname van Belastingkantoor Tilleman in hetzelfde jaar, heeft de Administratie Valkenswaard een grote klantenkring opgebouwd. Jack is lid van verschillende businessclubs en daarnaast maatschappelijk betrokken bij diverse verenigingen en stichtingen in Valkenswaard.

De administratie 2.0

Markten veranderen continu. Ook die van ons. Waar voorheen veel tijd ging zitten in het verwerken van bonnen en facturen, zijn die processen tegenwoordig vrijwel geheel geautomatiseerd. Scannen, mailen en klaar ben je. Zo simpel kan het gaan. Met 24/7 inzicht in je actuele cijfers. Zo houd je als kapitein het roer stevig in handen. Met ons als betrouwbare navigator. IJsbergen op het traject of een betere route naar succes? Wij signaleren het en loodsen je met helder advies volle kracht vooruit.

Persoonlijke aandacht en advisering

Automatisering staat bij ons al vanaf dag één hoog in het vaandel. Terwijl een ander kantoor het wellicht zou inzetten om met minder mensen hetzelfde werk te kunnen doen, gebruiken wij het juist om ruimte te creëren voor nog meer persoonlijke aandacht en advisering. Je kent ons nog niet? Dan stellen wij ons team graag nader aan je voor!

Sponsoring en goede doelen

Sponsoring Bekijk wie wij steunen
Altijd en overal online

Altijd en overal online

Vast bedrag per maand

Vast bedrag per maand

Vernieuwend boekhouden

Vernieuwend boekhouden

Overzichtelijke rapportages

Overzichtelijke rapportages

Contact

De Administratie Valkenswaard
Leenderweg 28
5554 CL Valkenswaard

Stel een vraag

Versturen
Telefoon
040-842 72 21